.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسايي 15 خوشه صنعتي در مازندران

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي مازندران از شناسايي 15 خوشه صنعتي در مازندران خبر داد. 

محمد ابراهيم گوهردهي افزود: امروزه، ايجاد خوشه‌هاي صنعتي، نقش محوري و بارزي در توسعه سياست‌هاي اقتصادي و صنعتي ايفا مي‌كند.
مدير‌عامل شركت شهرك‌‌هاي صنعتي مازندران خاطرنشان كرد: با تلاش‌هاي صورت گرفته 15 خوشه صنعتي جديد در زمينه‌هاي ادوات كشاورزي، مصنوعات چوبي، گردشگري (شش خوشه)، پرورش گل و گياه زينتي (چهار خوشه‌) و پرورش ماهي (سه خوشه‌) در استان مازندران شناسايي شده است.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي مازندران بيان داشت: توسعه خوشه‌هاي صنعتي موجب 60 درصد افزايش در اشتغال، 38 درصد افزايش در فروش و 33 درصد ميزان صادرات كل خوشه‌ها شده است.
وي تصريح كرد: خوشه صنعتي ادوات كشاورزي با دارا بودن 400 عضو، مصنوعات چوبي بابل با دارا بودن 300 عضو در فاز توسعه، خوشه قزل آلاي هراز آمل با دارا بودن 60 عضو و خوشه گل و گياه زينتي نوشهر و چالوس با دارا بودن 370 عضو در فاز مطالعه شناختي قرار دارند.
گوهردهي گفت: براي توسعه هر استان بايد متناسب با شرايط آن استان، سرمايه‌گذاري صورت گيرد و در اين راستا بهتر است با ايجاد خوشه‌هاي صنعتي متناسب با استان مازندران، سرمايه‌گذاري‌ها را به سمت اين خوشه‌ها هدايت كنيم.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي مازندران تصريح كرد: با توجه به جديد بودن بحث خوشه‌هاي صنعتي در كشور و در استان مازندران و با هماهنگي با نهادهاي مرتبط با خوشه‌ها، نتايج چشمگيري را در اين استان داريم.
خوشه ادوات كشاورزي جويبار به‌عنوان يكي از خوشه‌هاي پيش‌رو در كشور مطرح بوده كه در سال 1387 به‌عنوان بهترين خوشه صنعتي كشور معرفي شده است./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 بهمن 1389
گوهردهی بجای اینکارها بهتر است رئیس شهرکهای خود در شهرستانها را جمع کند که بعضی هاشون برای کاندیداهای چپ حتی در منزل خود میتینگ برپامیکنند فکری بکنه.
نا شناس 1 اسفند 1389
آقای گوهردهی چرا میگویید خوشه صنعتی ایجاد کنیم؟ با توجه به پست کلیدی شما این اشتباهات نا بخشودنیست. یادآور میشوم که باید امکانات موجود را توسعه بخشید و در این راستا توسعه خوشه ها صورت میگیرد و اصلا بحث ایجاد خوشه مطرح نیست.
با تشکر مصطفی هدایتیان کارشناس ارشد توسعه وبرنامه ریزی اقتصادی
دستیار عامل توسعه خوشه قطعات خودروی سمنان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.401 seconds.